Συχνές Ερωτήσεις
Συχνές Ερωτήσεις
Πως θα βρω ένα προϊόν;
Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:
● Αριστερά στη στήλη με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι' αυτό, διαφορετικά πατάτε το Προσθήκη στο καλάθι που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.
● Από την επιλογή Αναζήτηση στο κεντρικό άνω σημείο των σελίδων. Κάνετε αναζήτηση επιλέγοντας όποιο κριτήριο θέλετε εσείς ή και όλα.
Πως μπορώ να περιηγηθώ στο site σας;
Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος απλώνεται ένα ολόκληρος κόσμος τεχνολογίας, τον οποίο μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας με ένα κλικ. Για μεγαλύτερη ευκολία στην αναζήτηση έχουμε διαιρέσει την τεράστια γκάμα προϊόντων μας στις υποκατηγορίες από όπου μπορείτε να περιηγηθείτε και να βρείτε το προϊόν της επιθυμίας σας. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την Αναζήτηση, που θα σας οδηγήσει κατ' ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.
Τι είναι το καλάθι αγορών;
Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.
Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθήκη στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό 'καλάθι αγορών' σας.
Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΦΟΡΜΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής. Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.
Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;
Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη και πατήσετε Αποστολή Παραγγελίας, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε.
Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;
Στο postersfineart.gr είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε τρεις δυνατότητες.
● Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση sales@postersfineart.gr, όπου θα αναφέρετε ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.
● Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00-21:00 στο τηλέφωνο 2374023330.
Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με δύο τρόπους. Και στις 2 περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε.Οι τρόποι είναι:
● Με e-mail στο sales@postersfineart.gr
● Τηλεφωνικά στο 2374023330
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Το postersfineart.gr φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με e-mail στο sales@postersfineart.gr ή τηλεφωνικά στο 2374023330.
Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν.Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης μας ένα κωδικό έγκρισης επιστροφής και εσείς αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση είναι του postersfineart.gr αν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 15 μέρες μετά την αγορά. Πέρα από τις 15 μέρες η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη αν αυτή γίνει με courier και το postersfineart.gr αν γίνει μέσω ταχυδρομείου.
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
1. Πιστωτική κάρτα: Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την φόρμα παραγγελίας μας. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος καθώς ακολουθούμε τις τελευταίες εξελίξεις κάθε φορά στο θέμα της ασφάλειας των συναλλαγών και επιπλέον στα τόσα χρόνια λειτουργίας μας δεν έχει υπάρξει ούτε μία περίπτωση απάτης ανάμεσα στις χιλιάδες των πελατών μας.
2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Αφού έχετε συνεννοηθεί μαζί μας για το ακριβές ποσό που θα περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής, εξοφλείτε την οφειλή σας στον λογαριασμό της postersfineart.gr. Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο 2374023330 ή μέσω email: sales@postersfineart.gr
Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω πιστωτικής κάρτας;
Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας στο ασφαλές περιβάλλον της Εθνικής Τράπεζας με κρυπτογράφηση 128 bit. Επιπλέον το postersfineart.gr, κατά την πρώτη φορά χρήσης της πιστωτικής σας κάρτας ίσως σας ζητήσει συμπληρωματικά στοιχεία διασφάλισης της ταυτότητας του ιδιοκτήτη της κάρτας. Ζητούμε την κατανόησή σας για την πρόσθετη αυτή επιβάρυνση που αποκλειστικό σκοπό έχει την αποφυγή χρήσης κλεμμένων πιστωτικών καρτών και την προστασία έτσι των πραγματικών ιδιοκτητών τους. Τα στοιχεία αυτά ζητούνται μόνο κατά την πρώτη χρήση της κάρτας, παραμένουν απολύτως εμπιστευτικά και δεν παραχωρούνται σε οποιονδήποτε τρίτο.
Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;
Visa, Mastercard
Πότε θα παραλάβω;
Στο postersfineart.gr η πολιτική μας είναι να παραδίδουμε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατόν. Και είμαστε υπερήφανοι που έχουμε καταφέρει για εσάς να ήμαστε οι διαπιστωμένα πιο γρήγοροι στην διεκπεραίωση παραγγελιών και πάντα με τις καλύτερες τιμές. Έτσι αν η παραγγελία σας είναι μέχρι τις 11 η ώρα το πρωί, θα έχετε την παραγγελία με πιθανότητα 90% την επόμενη ημέρα σπίτι σας. ΠΡΟΣΟΧΗ!: Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές η αποστολή με courier είναι ακόμα αδύνατη. Σε τέτοιες περιπτώσεις η αποστολή γίνεται με το ταχυδρομείο
Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;
Το postersfineart.gr ακολουθεί στρατηγική χαμηλού κόστους σε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του κατά συνέπεια έχει πετύχει προνομιακές τιμές στα μεταφορικά, ενώ από ένα ποσό και πάνω η παραγγελία φτάνει σε εσάς ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ. Λεπτομερέστερα:
● Τα έξοδα αποστολής με Courier θα είναι περίπου 5,50 € (μέχρι 2 κιλά) και 7€ μέχρι 8 κιλά, αλλά θα εξαρτηθεί και από τον όγκο των δεμάτων σε ειδική περίπτωση.
● Για τα βαριά αντικείμενα που θέλετε να σας στείλουμε σε απομακρυσμένες περιοχές μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το κατάλληλο πρακτορείο ώστε η αποστολή να σας κοστίσει περίπου 5 € για μια οθόνη 20 κιλών. Ωστόσο θα πρέπει να μας καταθέσετε την αξία της παραγγελίας πριν γίνει η αποστολή, στον λογαριασμό μας. Αξιοποιήστε τις δυνατότητες του web banking!
Πως θα ανοίξω λογαριασμό;
Για να ανοίξετε λογαριασμό θα κάνετε εγγραφή νέου μέλους δεξιά στο μενού συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στη φόρμα. Το email σας θα χρησιμοποιείται σαν username. Με την επιτυχή δημιουργία θα σας σταλεί ένα email με ένα link ενεργοποίησης, το οποίο θα ακολουθήσετε για να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας. Αν χάσετε το email μπορείτε να το ξαναστείλετε κάνοντας login. Εκεί θα σας ειδοποιήσει ότι ο λογαριασμός δεν έχει ενεργοποιηθεί και θα σας δοθεί η δυνατότητα να ξαναστείλετε το email ενεργοποίησης.
Πως θα λαμβάνω το newsletter και τις προσφορές του postersfineart.gr;
Μπορείτε να εισάγετε το email σας στην εγγραφή στο newsletter δεξιά στο μενού.